Raport anual privind aplicarea Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public 2023
Arhiva: 2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2011
2010
____________________________________________________________________________________________________________
BULETINUL INFORMATIV
al Parchetului de pe
lângă CURTEA DE APEL ALBA IULIA
În aplicarea Legii nr. 544/2001 şi a Normelor
metodologice de aplicare a legii privind liberul acces la informaţiile de
interes public, având în vedere cadrul legal conturat în sistemul
unităţilor Ministerului Public prin Ordinul nr. 42/2002 al
Procurorului General al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de
Casaţie şi Justiţie de aprobare a Regulamentului de organizare
şi funcţionare a compartimentelor de informare şi relaţii
cu presa şi prin Ordinul nr. 6/2002 al Secţiei de cooperare
internaţională, de informare publică şi relaţii cu
presa, în executarea obligaţiilor cuprinse în art. 7 lit. „f” din
Regulament, s-a întocmit prezentul Buletin informativ.
ACTELE NORMATIVE CARE
REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ŞI FUNCţIONAREA
MINISTERULUI PUBLIC.
Activitatea Ministerului Public şi a parchetelor
din subordine este reglementată de Constituţia României, de Legea nr.
304/2004 privind organizarea judiciară şi Legea nr. 303/2004 privind
Statutul magistraţilor, care au abrogat la data de 29.09.2004
dispoziţiile Legii nr. 92/1992 privind organizarea
judecătorească republicată şi modificată, Legea nr.
54/1993 privind organizarea instanţelor şi parchetelor militare,
O.U.G. nr. 43/2002 privind Parchetul Naţional Anticorupţie
modificată şi aprobată prin Legea nr. 503/2002 şi Legea nr.
161/2003, modificată, Legea nr. 508/2004 privind înfiinţarea,
organizarea şi funcţionarea în cadrul Ministerului Public a Direcţiei
de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi
Terorism, precum şi Regulamentul de ordine interioară a parchetelor
aprobat prin Ordinul Ministrului Justiţiei nr. 2850 din data de
25.10.2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.
1087/23.11.2004.
PROGRAMUL DE FUNCŢIONARE, PROGRAMUL DE
AUDIENŢE.
Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia
îşi exercită competenţele legale în trei judeţe, având în
subordine Parchetul de pe lângă Tribunalul Alba, Parchetul de pe
lângă Tribunalul Hunedoara şi Parchetul de pe lângă Tribunalul
Sibiu şi unităţile de parchet ce funcţionează pe
lângă judecătoriile din raza acestora.
Programul de lucru este zilnic, 800 – 1600
(cu excepţia zilelor nelucrătoare), iar procurorii ce fac parte din
Colegiul de conducere al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia
fac de serviciu la domiciliu, prin rotaţie, permanent, pentru orice
situaţie în cazul în care procurorul desemnat să execute serviciul pe
unitate sau organele de poliţie le solicită prezenţa sau opinia.
SURSE FINANCIARE, BUGET
Începând cu data de
01.07.2005, conform art. 88 din legea nr. 304/2004, Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia a devenit ordonator secundar de credite şi are buget propriu.
Buget PCA Alba Iulia 2023. Bilanţ contabil PCA Alba Iulia 2023.
Buget PCA Alba Iulia 2022. Bilanţ contabil PCA Alba Iulia 2022.
Buget PCA Alba Iulia 2021. Bilanţ contabil PCA Alba Iulia 2021.
Buget PCA Alba Iulia 2020. Bilanţ contabil PCA Alba Iulia 2020.
PROGRAME ŞI STRATEGII PROPRII.
Ca strategie, Parchetul de pe lângă Curtea de
Apel Alba Iulia şi-a propus îmbunătăţirea permanentă a
calităţii muncii în toate sectoarele de activitate şi
eficientizarea colaborării cu organele de poliţie şi celelalte
organe ale statului, transparenţă în limitele legale şi
deschidere în comunicarea cu cetăţenii şi presa.
LISTA
CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC.
Conform precizărilor cuprinse
în Ordinul nr. 6/2002 al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de
Casaţie şi Justiţie, Ministerul Public nu deţine
documentele de interes public prevăzute de art. 7 pct. 7 din Regulamentul
aprobat prin Ordinul nr. 42/2002 al Procurorului General.
MODALITĂŢILE
DE CONTESTARE A DECIZIEI PARCHETULUI DE PE LÂNGĂ curtea de apel ALBA IULIA ÎN
SITUAŢIA ÎN CARE PERSOANA SE CONSIDERĂ VĂTĂMATĂ ÎN
PRIVINŢA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE.
Petiţionarii care se consideră lezaţi
în dreptul de acces la informaţii de interes public au la dispoziţie
modalităţile de contestare prevăzute în art.21 şi 22 din
Legea 544/2001.
NUMELE
ŞI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PARCHETULUI DE PE LÂNGĂ
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Colegiul
de conducere al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia este
format din:
q doamna
Elena Angelica MOLDOVAN - Procuror General
q doamna
Anda MURGOI – Procuror General Adjunct
q doamna
Alina Diana RASOVAN – Procuror General Adjunct
q doamna
Maria BĂLŢAT-CETEAN – Procuror şef secţie judiciară
q domnul Marius-Mihai UNGUREANU
- Procuror şef secţie urmărire penală
q domnul
Iustin BIC
– Procuror
q
doamna Andreea DRAGOTĂ- Procuror
Purtător de cuvânt al Parchetului de pe
lângă Curtea de Apel Alba Iulia a fost desemnat doamna procuror Murgoi Anda.
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR)
Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal: domnul procuror
Ungureanu Marius-Mihai.
TELEFON:
0258/810964
0258/810278
FAX: 0258/810291
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Date cu privire la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
COORDONATELE
DE CONTACT ALE PARCHETULUI DE PE LÂNGĂ CURTEA DE APEL ALBA IULIA
DENUMIRE:
Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia
SEDIUL:
Alba Iulia, I.C.Brătianu, nr.
2, judeţul
ALBA
TELEFON:
0258/810964
FAX: 0258/810291
|